onsdag 14. januar 2009

SOL SOL SOL:)




Jippi blå himmel og fri idag, ikke noe er bedre enn det. Dagen startet med en god rolig frokost, uten kaffe vel og merke for strømmen skulle tas i noen timer he., Da fikk jeg jo oppdage hvor koselig det er med levende lys over det hele på morgenkvisten. Etter endt frokost og morgenstell bar det avgårde opp til treningssenteret. B>ody balance skulle ei vennine og jeg prøve ut i dag. Vel det er sikert bra for indre ro og stressnivået men kan ikke si at å ligge på gulvet i ti minutter å finne den indre roen er noe for meg. Den finner jeg når jeg sove og når jeg trener vil jeg trene,!:)




Uansett, det var jo en ny opplevelse og formiddagen avsluttet vi med en tur på cafe. Sønnen til vennina mi på tre koste seg også, oppfærte seg bra og hørte på når vi satt og slarvet som værst. Ikke så ofte vi har tid til å møtes i hverdagen, så dette var koselig.




Nå blir det dusjing, så skal jeg hente verdens nydeligste gutt i barnehagen og da skal vi ihvertfall kose oss lillebror og jeg:)




Dagen i dag blir hardpakket, klokka fem blir det henting av jenta jeg er støttekontakt for og etter det skal jeg opp på turninga å kjøre litt styrke på ungene, så nå får jeg stelle i stand her og begynne:)

Ingen kommentarer: