onsdag 28. januar 2009

Endt arbeidsdag og klar for middagslaging


... Fikk for meg i sted at jeg skal lage fylte sopp, hehe. Husker å ha lest en oppskrift på det et sted, men husker værken hvilken sopp eller hva slags fyll, så da er det bare å improvisere litt:) Er det noe jeg synes er moro så er det å lage mat, ihvertfall når man har tid(Og nå har jeg 2 hele timer før jeg skal opp å jobbe litt på turninga) Hmmm sikker på at samboer kommer til å le av maten i dag, kommentaren hans er sikkert som jeg har hørt flere ganger før: Du bare blander alt som er sunt du, og håper på det beste, også må vi drikke masse vann for å få det ned, hehe. Neida han pleier å like det jeg lager han og, men noen ganger tror jeg ikke han blir så helt fornøyd. Greit at han har en reserve grandiosa i fryseren.
-Er kanskje en grunn til at han holder på å spise opp koppen over her,, haha

Ingen kommentarer: