lørdag 31. januar 2009

God Lørdag


Ja da er en god frokost inntatt, og jeg lurer på om jeg skal ta treningsfri i dag og heller trene i morgen. Har egentlig fri denne helgen, men så er det litt krise på jobben så jeg skal ta en vakt fra 7.30 til 12.30 i morgen, ja dumt å "ødelegge" en fri helg for så få timer, men når jeg har 100% stilling og da får 100% overtid på de timene på søndag, synes jeg i grunn det er ganske lurt:) Hva man skal gjøre i dag er litt usikkert. Kanskje besøke gamlingene som mamma så fint kaller seg og stefaren min, ganske komisk da mamma er 40 og stefaren min ikke har kommet seg vekk fra 30 årene engang, hehe. Nei, det er ikke gammelt. Når man er 90 og mett av dage, ja da er man gammel.

Uansett må vi ta en tur og leke litt med lillebror:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Joda, vi er gamlinger.
Bare kom, bare kom. Akebrettet står og venter. Ungen kjeder seg og gamlefar vasker kjelleren.

Petite sa...

hehe oki, da skal vi få opp farta her, tom erik har drivi og vasket bilen og greier, men er vel ferdig nå:)