lørdag 24. januar 2009

Sein morgen


...men alikevel en god morgen:) Det ble sent her i natt, jeg som er så opptatt av å legge meg til normal tid for å få nok søvn og stå opp tidlig, hadde besøk av ei vennine til klokken 3. He he, så etter litt telling, fant jeg ut at jeg måtte sove helt til 11 for å få 8 timer, noe jeg gjorde, og det var jo kjempe deilig. Nå er klokken halv tolv og det er lunsj tid, men her blir frokost nå..

I dag skal jeg på fest og gleder meg så fælt. Er ikke så ofte det blir fest og moro lenger, med jobbing i helger og hektiske uker.

Dette blir en bra dag, kanskje jeg kan bli bedt på lunsj senere på det nye kjøkkenet, mamma?:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

He he. Vi har akkurat fått i oss frokosten vi. Halve huset er ute med akebrettet og koser seg. Du får komme opp og få boller, kanelboller :O) for det blir ikke noe lunch her ennå, faktisk tror jeg det blir kanelboller til lunch i dag.

Petite sa...

oki, skal bare få stelt meg så kommer jeg løpende opp i snøværet, har ikke bil i dag:(

irina sa...

heisann !! Husker ikke på om jeg har takket deg for kommentar. I allefall takker jeg deg nå,
Ser ut som dine venniner og du har det bra sammen :)

God helg og takk igjen
Klem