fredag 30. januar 2009

Fredag og lopper i blod

Hmm nå sitter jeg her da i sofaen, den man fantaserer om når man stresser som værst i hverdagen. ..Men guri jeg kjeder meg jo skikkelig, hva er egentlig moro med å sitte pal i en sofa. Joda, man kan se på tv, men det er bare ok litt også har jeg ikke roa til det. Så kom jeg på at vi kunne leie tv spill,, ja det var lurt, men da sier kjæresten at det var i "gammle" dager man kunne leie det, slik er det ikke lenger. Eneste spillet vi har er sånn dance stage med danse matte, jeg digger det spillet, men samboer lar rocke foten vente på seg, så da sitter vi egentlig her i hver vår sofa å ser i veggen. Har gått i ett i hele dag med jobb, middag, trening og vennine besøk så egentlig burde man nyte å kjede seg, men den gang ei.. Konklusjon, det er bare når man ikke har mulighet til det, man lengter etter sofaen, når man først har tid, er det ikke så viktig alikevel..

1 kommentar:

Anonym sa...

Da kunne dere jaggu tatt dere en tur og besøkt gamlingene i stedet for å kjede dere. Så det så.
Og spill kunne dere jo bare lånt her, vi har jo en million av dem.