mandag 26. januar 2009

rar dansing?

Jeg er så merkelig støl i siden av nakken. Ikke slik man blir når man har sovet feil eller er trenings støl, så jeg har lurt så på hva det har kommet av. Etter litt tenking, ok, ganske mye tenking fant jeg ut at jeg må ha kastet noe ille mye på hodet når jeg danset på lørdag, så da sitter jeg her og funderer på om jeg har danset noe veldig rart, hehe. Pleier jo ikke akkurat å bli slik..
Nå får jeg komme i gang med middag og skynde meg på turninga, begynner å jobbe 5, så burde vel rekke å henge opp en klesvask og før treningshallen kaller.
Mandag er bare et synonym ord med stress for min del, Først jobb, så middag og på jobb i hallen. Selve jobbene er ikke stress, bare morsomt, men tanken på å nå må jeg skynde meg er stressende, hehe.

Ingen kommentarer: