fredag 23. januar 2009

Helgestilling

Selv om jeg jobber 100% i hjemmesykepleien, hender det at jeg titter litt på andre jobber i og med at 100% min ikke er fast. Sjefen var innom jobben i går og sier at jeg stiller høyt på listen over få noe fast når det blir ledig i og med at jeg er utdannet. Men ord er jo ikke handling så da synes jeg det er greit å holde mulighetene åpne for andre ting også. Jeg har vært heldig for har faktisk jobbet 100% i to ulike vikariat i 3 år. ...Uansett poenget var at jeg søkte på en natt stilling hver 3 helg i ski kommune, 30 min unna. Jeg håpet den var sovende, men den er altså våken,, hmm da ble jeg litt i tvil, de ringte nå og ønsket meg på intervju, jeg sa jeg skulle ringe opp igjen, så nå tenker jeg så det knaker. Det er altså bare en bruker, faktisk bare litt under min egen alder. Jobben virker spennende, men så var det det og klare å holde seg våken da.. Har aldri jobbet våken natt før.. hmmm

1 kommentar:

supermamma sa...

Det fikser du helt greit. Jeg har jobbet mye natt både før og etter jeg fikk barn og det går helt fint. Vil du så klarer du vet du he he.