mandag 19. januar 2009

litt rar natt..


I går kveld var jeg helt utslitt og trøtt etter jobbehelgen, men når jeg endelig fant senga, jo da var jeg våken som et lys. Etter nok vridning til høyre og venstre stod jeg opp igjen. Satt meg i stuen og ja natters tid er de gangene hvor tanker virkelig begynner å tre i kraft. Begynte å tenke noe veldig på den første kjæresten min, som jeg var sammen med i vel 2 år. Han er desverre død, men jeg liker å tenke på gode minner rundt ham. Det som var så rart var at i natt fikk jeg han ikke ut av hodet,, så begynte jeg å titte litt på datoen, og ja da var det mandag 19, akkurat den datoen og dagen da det skjedde i 2004. Så rart at jeg skulle tenke på det akkurat da før jeg skjekket datoen, er sikkert tilfeldig, men noen ganger tror jeg det er mere mellom himmel og jord enn vi vet.

Slenger inn underskriften hans til minne om han i dag:) Da blir han fornøyd:)

Ingen kommentarer: