tirsdag 20. januar 2009

Ja sånn føler jeg meg i dag. Dagen startet med at jeg forsov meg til aerobic timen jeg skulle på i dag tidlig. Og da blir jo ikke dagen slik jeg hadde tenkt, hehe. jeg liker å planlegge dagene nøye for da er det lettere å få mest mulig unnagjort. Nå sitter jeg her frustrert og tenker,, hmm styrke vet jeg ikke om kroppen er klar for å trene i dag da jeg kjørte masse styrke i helgen og turnet i går etterfulgt av en hard styrkedel,, nei tror jeg trenger hvile fra det i dag, derfor den aerobicen hadde vært ypperlig:) Å kjenner jeg blir irritert på meg selv over at sove trollet tok meg. Etter en times tenking har jeg kommet frem til at jeg kan jogge meg en tur. Ja det var lurt:) Jogge oppover å ta sol på runden kanskje:) Får vel begynne snart for har sein vakt i dag også. EN GOD DAG ØNSKES:)

Ingen kommentarer: