mandag 23. mars 2009

Spist ute i dag


.. Nei ikke ute på restaurant men ute på bakken. Og oppå bakken hadde vi et rødt rutete teppe, et slikt piknik teppe. Jeg insisterte på at i dag var det sol og det skulle vi benytte. Noen av ordene vi vekslet gjennom måltidet


-Samboer: Jeg måker vekk fra hagekrakken så sitter vi der

-Jeg (etter han hadde måket en stund), nei æsj disse møblene var møkette og her var det ikke koselig

-Hva gjør vi da?

-jeg: vi setter oss på bakken vel.

Endelig vel plassert og klokken tikker.

-Jeg:spis fort, jeg må snart på jobb og sola er på vei ned

-Samboer: Jeg spiser jo fort, det er kaldt og sola har gått ned!


Maten ble kald etter alt styret om hvor vi skulle sitte, og det får nok vente en stund til før man skal nyte måltider ute. Men synes uansett det var litt koselig å spise der i frisk(ehhh kald luft)

Ingen kommentarer: