fredag 20. mars 2009

Hva var det jeg skulle igjen?

Jo jeg skulle finne gave til samboer som har bursdag neste helg. Meeeen ender opp med ting til meg selv istedet, snodig hvordan ting blir noen ganger hehe. Ja ja jeg er ihvertfall fornøyd og glad over å ha unnet meg et par ting og gave til samboer har jeg hele uken på å finne, men jeg aner ikke hva, så om noen har no forslag tas det i mot med takk:)
Her kommer dagens shopping:

Hello kitty sokker måtte jeg selvfølgelig ha, jeg bare digger barnslige sokker og man kan vel si jeg har problemer med å begrense meg når det kommer til sokker og undertøy. Det var absolutt ikke noe jeg trengte da jeg har flere skuffer stapp fulle.Men men shopping monsteret tok meg
Her er det eneste jeg har handlet i dag som jeg virkelig trengte, nemlig strikker. Synes de har så fine farger og varianter på strikkene på H&M og for 19 kr for en klynge, så kan man jo unne seg noen:)
Smykker ja, de var så fine, et fra H&M og et fra Gina, må si jeg er mest fornøyd med det blå, men det andre gjør seg til riktig antrekk det også!


Ja og litt som jeg klarte å dra med til samboer, jeg synes slike smykker og armbånd er så stilig, men det spørs om han er enig her. Litt usikker på det.. tja, er jo lov å håpe:)










1 kommentar:

Hilde sa...

Syns ikke det er rart at shoppingmonsteret tok deg, du har jo litt å slekte på hehe:)

Fløyelsgrøt må det være mange år siden jeg har spist, husker mormor lagde det, så kanskje jeg skal slå til å lage til jentene i morgen...viktig med tradisjoner:-)