onsdag 18. mars 2009

Fløyelsgrøt


Ååååå det er noe av det beste som finnes. Også kalt hvetemelsgrøt. I dag har jeg gått og syklet så langt i tilegg til trening så det skal jeg jaggu unne meg med god samvittighet. Det er altså grøt laget på smør, hvetemel og melk, med sukker og kanel på. Kanel virker bra for forbrenningen så det er bare å lesse på!:)Kanel er dessuten godt for fordøyelsen og stimulerer og beroliger magen, og mens jeg er i gang slenger jeg med at det inneholder antioksidanter også. Kanskje det er flere som ender opp med en god gammeldags grøt til kvelds?

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Det er snadder det der ja! ;) Jammen lenge siden sist jeg smakte det, kanskje på tide å lokke frem gamle oppskrifter, he-he!

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. Kjenner da deg igjen er - du er den spretne datteren til husmora, hi-hi. Kjøpte shape-up pga artikkelen med deg faktisk :P

Ha en fortsatt fin kveld der! ;)