fredag 13. mars 2009

Fra sporty til impusiv


Jada, her sto jeg i treningsklær og på farten opp til treningssenteret da det tikker inn en melding.

Blir du med i dag?:)

Joda et par venniner skulle dra til ås i dag på revy, deretter på byen, men jeg hadde egentlig bestemt at , nei jeg er sliten og trenger å slappe av, dette formidlet jeg da videre på melding og svaret tikker inn raskere enn jeg er ute av døra med følgende tekst:Skjønner det:) frister meg også å slappe av, men tror det blir gøy når vi får litt innabords. Vi møtes 19.00 også blir vi kjørt til ås halv ni og sjåfør hjem er alt ordnet. Sleng deg med da, sofaen er jo der i morgen også og en ordentlig jente tur er på sin plass.

For engangs skyld er jeg impulsiv og er på vei til å erstatte treningsklærne med fest antrekk. :)

Ingen kommentarer: